sâmbătă, 19 martie 2011

as dori neaparat ceaiul Deniplant-psoriazis

În data de 18 martie 2011, 12:51,
Buna ziua,tocmai v-am sunat,as dori neaparat ceaiul Deniplant-psoriazis,am inteles ca e mic pachetul,dar voi achita eu taxele postale!V-as ruga mult sa gasiti o solutie convenabila pentru ambele parti pentru a intra in posesia ceaiului!Oricum alt tratament valabil nu exista si eu am incredere in produsele naturale,mai ales in ceaiul dvs.M-a convins brosura si chiar am mare nevoie de acest ceai.Va multumesc si astept raspuns!Pe de alta parte nu am conexiuni la Bucuresti care sa ma ajute si sa ia ceaiul direct de la dvs.!Ramane numai posta......locuiesc la Satu Mare!

Cum am precizat, la posta nu primeste colete mici sub anumite dimensiuni
http://www.posta-romana.ro/services/colete-postale-interne_9/colet-postal-international-conditii-de-forma-dimensiuni-si-greutate
Din acest motiv am desfiintat serviciul care se ocupa cu trimiterea coletelor prin posta.

Singura posibilitate de procurare a plantelor este direct de la Bucuresti
Pentru programari puteti suna la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic