vineri, 17 decembrie 2010

am psoriazis deasupra miinilor ,la coate si deasupra talpi piciourului

mircea avasiloaie: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
mircea avasiloaie: tocmai am dat de saitul d-ctra si m-ar interesa sa ma ajutati si pe mine
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
mircea avasiloaie: am psoriazis deasupra miinilor ,la coate si deasupra talpi piciourului
mircea avasiloaie: din sendriceni ,botosani
mircea avasiloaie: o am cam de 20 de ani
mircea avasiloaie: nu mai scap de ea
giurgiu gheorghe: pentru a obtine ceaiul deniplant cititi aici http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
mircea avasiloaie: crapa miinile pina la singe
mircea avasiloaie: am citit de acea am vrut sa intru in contact cu d-stra
giurgiu gheorghe: cand primim banii in 10-14 zile in functie de solicitari pleaca coletul de la noi
mircea avasiloaie: am inteles dar vreau sa stiu daca are efect spontan sau mai tirziu
mircea avasiloaie: deobicei reapare ,dupa tratament mai apar?
giurgiu gheorghe: unguentele au efect spontan
giurgiu gheorghe: ceaiul se adreseaza cauzeleor interen care declanseaza si intretin boala
giurgiu gheorghe: fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar
mircea avasiloaie: nu stiu cite leacuri am luat dar vreau sa fiu sigur de reusita
giurgiu gheorghe: in general in prima luna, maxim a doua se paote vedea daca organismul raspunde sau nu
mircea avasiloaie: am citit
giurgiu gheorghe: 85% din cei care l-au folosit au avut rezultate pozitive
mircea avasiloaie: 150 roni comanda?
giurgiu gheorghe: dupa prima luna de fo,osire daca nu sunteti multumit puteti veni la birou, completam un proces verbal si primi banii inapoi
mircea avasiloaie: la mine mai mult la timpul rece apar
giurgiu gheorghe: da pentru o luna de zile (30 pliculete)
mircea avasiloaie: am luat datel e
mircea avasiloaie: inafara de denipal mai aveti si altceva?
mircea avasiloaie: deniplant
giurgiu gheorghe: nu mai este nevoie de nimic
mircea avasiloaie: felul de intrbuintare primesc cu coletul?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: primiti si prospectul
mircea avasiloaie: inainte primeam comanda postala si plateam la factor
giurgiu gheorghe: sau dati clic pe cutia de ceai de pe www.deniplant.ro
mircea avasiloaie: sa dea domnul sa ajute ca si leacuri babesti am folosit fara succes
giurgiu gheorghe: sunt convis
giurgiu gheorghe: insa nu ati primit niciodata banii inapoi daca nu a mers
giurgiu gheorghe: noi asa procedam
mircea avasiloaie: nu e vb de bani ,si tratament
giurgiu gheorghe: si cred ca acest lucru spune mult
mircea avasiloaie: el tr sa fie benific
mircea avasiloaie: multumesc ,sa aveti o seara placuta
giurgiu gheorghe: da, dar cum am spus au fost si bolnavi la care organismul nu a raspuns
giurgiu gheorghe: cu placere
mircea avasiloaie: cauza?
giurgiu gheorghe: nu stiu
mircea avasiloaie: aha
mircea avasiloaie: im magazine de plafar nu se gasesc?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: numai i farmacia diana din bucuresti
giurgiu gheorghe: si la noi la birou
mircea avasiloaie: e prefabricat propriu?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: noi il fabricam
mircea avasiloaie: am inteles
mircea avasiloaie: distanta e mare
giurgiu gheorghe: am inteles
giurgiu gheorghe: exista si sistemul prin posta
mircea avasiloaie: da
mircea avasiloaie: dar nu vad un cont unde sa depun
giurgiu gheorghe: nu cont
mircea avasiloaie: numei pe persoana fizica?
giurgiu gheorghe: banii se trimit prin posta prin mandat postal mandat electronic sau mandat on line
mircea avasiloaie: este o adresa
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
mircea avasiloaie: nu de la o banca?
giurgiu gheorghe: aici scrie tot
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: de la posta
mircea avasiloaie: eu am card maestro si nu-mi primeste comenzi oline
giurgiu gheorghe: vad ca nu itelegeti
giurgiu gheorghe: mergeti la posta si puneti banii pe adresa
mircea avasiloaie: citesc acum si ma lamuresc
giurgiu gheorghe: Banii se trimit prin posta romana prin Mandat postal, Mandat electronic sau Mandat online pe adresa:
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal PIPERA casuta postala 1
LOC VOLUNTARI Jud ILFOV cod 077191
mircea avasiloaie: corect
mircea avasiloaie: sanatate
mircea avasiloaie: pentru o luna?
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
mircea avasiloaie: sau mai multe
giurgiu gheorghe: prima data trimiteti pt o luna sa vedeti daca merege
mircea avasiloaie: aha
mircea avasiloaie: merci
mircea avasiloaie is typing...
mircea avasiloaie: nb
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic