sâmbătă, 2 august 2008

Dependenta de cortizon (nidoflor)

niko nico: buna ziua.deranjez?
giurgiu gheorghe: buna ziua
niko nico: ma numesc ni..... ,am 31 de ani si sunt din buc.am gasit pe net o discutie pe forumul dvs ,o problema asemanatoare cu a mea ,,dependenta de cortizon .folosesc nidoflor de peste un an de zile ,de 2 saptaman am fost la dermatolog si am incercat mai mult tratamente
niko nico: dar fara nici un rezultat
niko nico: am totusi o intrebare
niko nico: se poate?
giurgiu gheorghe: da
niko nico: nu contest ,efectul ceaiurilor dvs ,dar vreau sa va intreb ,pe ce perioada trebuies ele folosite?
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni dar sunt altii de peste 2 ani in tratament
niko nico: destul de mult ,ma intreb daca se opresc si nu mai folosesc ceaiul ,problema reapare?
giurgiu gheorghe: eu de unde sa stiu
giurgiu gheorghe: au fost unii la care a reaparut dupa 10 ani
giurgiu gheorghe: la mine nu a aparut de peste 25 de ani
niko nico: ma gandeam ca poate aveti idee
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu cultiv si vand plante medicinale
niko nico: ati avut o astfel de problema si dvs?
giurgiu gheorghe: da www.deniplant.ro
niko nico: inteleg ,si continuati sa beti acest ceai?
giurgiu gheorghe: nu
niko nico: am inteles ca dvs sunteti in soseaua pantelimon
niko nico: in zona socului nu?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: vinerea de la 14 la 16
giurgiu gheorghe: luna acesta sunt deja in concediu
niko nico:
giurgiu gheorghe: pana pe 23 august
giurgiu gheorghe: dupa defilare
niko nico: dar exista cineva acolo care se ocupa de comercializarea ceaiurilor nu?
giurgiu gheorghe: nu tot personalul este in concediu
giurgiu gheorghe: ca in italia
niko nico: dragut
giurgiu gheorghe: toti vor in august
giurgiu gheorghe: si asa am rezolvat
niko nico: ok ,atunci o sa incerc sa ajung dupa 23 august ,chiar imi doresc sa incerc
giurgiu gheorghe: sigur
niko nico: se pare ca voi plati scump gresala facuta de a folosi nidoflor
niko nico:
giurgiu gheorghe: iti deconteaza medicii care ti-au recomandat
niko nico:
niko nico: da as vrea eu
giurgiu gheorghe: de ce nu incerci
niko nico: sau sa dau in judecata producatorul
giurgiu gheorghe: la noi daca nu esti multumita dupa o luna primesti banii inapoi
niko nico: nu scrie pe prospect ca produce dependenta
niko nico: dupa cum spuneam ,nu contest calitatea ,am o problema cu perioada de folosire ,probabil ca e un fel de detosifiant pt organism ,nu toate reactioneaza la fel
niko nico: detoxifiant* ,sorry
giurgiu gheorghe: citeste ce spun altii pe forum sau pe blog
niko nico: da ,am sa mai citesc ,pana pe 23 august am tot timpul
giurgiu gheorghe: cu siguranta
niko nico: va multumesc pt ca ai discutat cu mine
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
giurgiu gheorghe: si daca ai timp citeste tot de aici
niko nico: si sper sa fiu una dintre peroanele care va vor multumi ca existati.
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
niko nico: vacanta placuta ,si incodata va multumesc pt timpul acordat .
niko nico: la revedere!
giurgiu gheorghe: multumesc
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic