marți, 5 iunie 2007

PTI

> Buna ziua d-le Giurgiu,
>
>
> Numele meu este Cristian G. si va transmit acest
> e-mail la indrumarea colegei dvs.(dansa mi-a
> recomandat acest lucru cand am sunat la numarul de
> telefon publicat pe site-ul dvs. 0721960169).
>
> Acum 4 ani (martie 2004) am fost diagnosticat de catre
> medici cu Purpura trombocitopenica idiopatica, ca
> urmare a unor sangerari gingiale recurente, a purpurei
> de pe picioare(puntulete mici de sange provenite din
> capilare sparte pe gambele picioarelor) si prezentei
> unor vanatai pe corp care nu se mai resorbeau si care
> apareau chiar fara a ma lovi. Toate aceste simptome au
> aparut pentru ca sangele meu nu se putea coagula din
> cauza unui numar foarte mic de trombocite (in martie
> 2004 la momentul diagnosticarii bolii aveam numai
> 17.000 de trombocite in sange, iar domeniul de
> normalitate al acestora este intre 150.000 si
> 400.000).
> Am fost investigat de multi doctori in primii 2 ani
> (martie 2004 – februarie 2006) si am fost internat de
> mai multe ori (Coltea, Colentina, Fundeni). In pofida
> faptului ca am facut multe analize si am urmat
> tratamente destul de dure (in special bazate pe
> cortizon si medrol), trombocitele mele nu au crescut.
> Medicii mi-au spus ca boala este autoimuna si
> idiopatica (fara cauza identificata).
>
> Am constientizat ca este absolut necesar sa duc o
> viata ordonata si linistita si in ultimii 4 ani am
> fost atent la dieta mea si la stilul de viata. Am
> concluzionat ca rezolvarea poate veni numai din
> natura, de la Dumnezeu. Am studiat foarte mult
> diferite tratamente alternative pe care le-am si
> incercat, insa fara rezultate notabile.
>
> Mi-am propus sa am rabdare sis a astept sa vad ce
> urmeaza. Ca urmare a noului meu regim de viata
> trombocitele mele au inceput sa creasca putin cate
> putin si acum sunt in jur de 90.000 (minimul este de
> 150.000) si, conform analizelor din ultimele luni,
> s-au stabilizat in jurul acestei valori (90.000).
>
> Cu permisiunea dvs., indraznesc sa apelez la sfatul
> dvs. si as dori sa va intreb daca dvs. imi puteti
> recomanda unul din ceaiurile dvs. pentru afectiunea
> mea. Cand va cer sfatul ma gandesc in special la
> faptul ca afectiunea mea este tot autoimuna si
> idiopatica, a avut efect cutanat in faza de epicriza
> prin aparitia purpurei pe gambe(ca si psoriazisul) si
> poate mecanismul acesta autoimun are parti commune
> intre cele 2 boli.
>
> Va multumesc pentru rabdarea de a citi acest mail lung
> si astept cu mult interes raspunsul dvs.,
>
> Cu prietenie,
> Cristian G.

Buna ziua Cristian

Poti veni vinerea intre orele 14 si 16 la biroul din soseaua pantelimon nr
258, bl 47 sc c et 3 ap 142 sector 2 interfon 42
0744827881
021.2338973
Discutam si iti pot da si ceaiul Deniplant

Cu stima
Giurgiu>

4 comentarii:

Jeni spunea...

Buna, Cristian!
cum as putea sa te contactez? sufar de ac. boala.
multumesc

GetaM spunea...

Draga Cristian,
As dori si eu niste informatii referitoare la regimul de viata de care vorbesti. Te rog sa imi spui daca este vreun mod de a te putea contacta. Poate o adresa de e-mail...
Multumesc!

marius udrea spunea...

salut cristian sotia mea are aceeasi problema doar ca ea sare la nivele normale uneori.ce am observat e ca depinde f. mult de starea ei de spirit si respectarea uniu regim anume fara cafea citrice etc.si un tratament naturist.adresa mea de mail e:marius_udrea@yahoo.com
cred ca ar fi bine sa vorbim poate combinam "tratamentele" si iese cevaa bun.mult succes si sanatate maxima,Marius

marius udrea spunea...

salut cristian sotia mea are aceeasi problema doar ca ea sare la limite normale asta depinde din cate am observat noi de starea ei de spirit si de pastrarea regimului fara cafea citrice etc.si de tratamentul naturist(formula19...etc).poate daca stam de vorba gasim ceva ce ne poate ajuta.boala a aparut din senin si poate din senin dispare.trebuie sa speram
multa sanatate
marius
ps e-mail:marius_udrea@yahoo.com

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic