joi, 5 aprilie 2007

CORESPONDENTA PE MESSENGER CU O PACIENTA

Barbulescu Daniela: buna dimineata
giurgiu gheorghe: buna dimineata
Barbulescu Daniela: daniela barbulescu sunt
giurgiu gheorghe: da
Barbulescu Daniela: vreau sa va intreb si eu ceva
giurgiu gheorghe: da
Barbulescu Daniela: din experienta dvoastra psoriazisul se vindeca complet?
giurgiu gheorghe: daca spun da medici ma vor contrazice
Barbulescu Daniela: pt ca eu eram foarte incantata ca mi-a trecut si acum au aparut din nou la maini
Barbulescu Daniela: a...nu fara medici
giurgiu gheorghe: eu unul nu mai am nici o problema de peste 20 ani
giurgiu gheorghe: ca mine sunt atatia altii
giurgiu gheorghe: depuiende de fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: o bola de plamani se poate cionsidera vindecata total?
Barbulescu Daniela: eu nu am consumat lamaia aia din ceai si ma gandesc ca poat asta e cauza
Barbulescu Daniela: da stiu
giurgiu gheorghe: daca te vindeci de o bola oarecare si dupa un an sau doi iti apare , atunci spui ca nu a fost vindecata complet?
giurgiu gheorghe: depinde cum tratezi acesta boala
Barbulescu Daniela: bine nu se compara ceea ce e acum, cu ce a fost acum cateva luni
giurgiu gheorghe: atunci inseamna ca organismul a raspuns si sunt sanse
Barbulescu Daniela: da eu am considerat ca nu mia am nimic, desi am continuat tratamentul cu Deniplant
giurgiu gheorghe: nu inteleg
Barbulescu Daniela: dupa ce am descoperit ceaiul si am inceput tratmentul
Barbulescu Daniela: mi-am scos din cap ideea cum ca as fi bolnava
giurgiu gheorghe: foarte bine
Barbulescu Daniela: nu m-am speriat acum ca au aparut iar la maini, pt ca am avut o perioada mai grea in ultima vreme
Barbulescu Daniela: dar eu sunt optimista
giurgiu gheorghe: ai vazut ca si la altii au mai aparut
Barbulescu Daniela: da am vazut
Barbulescu Daniela: sigur e si de la stress
giurgiu gheorghe: normal
Barbulescu Daniela: si nu apare imediat, apare putin mai tarziu
giurgiu gheorghe: pentru ca ceaiul actioneaza totusi
giurgiu gheorghe: dar nu face inca fata in totalitate
Barbulescu Daniela: a...nu ma indoiesc de asta
Barbulescu Daniela: de fapt nu am avut niciodata vreo ezitare cu privire la asta
Barbulescu Daniela: l-am recomnadat cu incredere si altor persoane
giurgiu gheorghe: depinde cum privesti acest mod de tratament
Barbulescu Daniela: eu am crezut ca am gresit neconsumand lamaia si ca asta e cauza
giurgiu gheorghe: daca doresti ceva rapid aplezi la unguente, daca doresti rezolvarea cauzelor apelezi la Deniplant
Barbulescu Daniela: si s-ar putea sa fie si ceva urme de adevar in asta
giurgiu gheorghe: are si lamaia rolul ei in tratament
Barbulescu Daniela: eu nu mai vreau sa aud de unguente
giurgiu gheorghe: dar ai vazut ca la unii nu a fost o porblema
Barbulescu Daniela: numai cand imi amintesc cum a fost....
giurgiu gheorghe: nu cred ca suint urme de adevar si o realitate
Barbulescu Daniela: da, dar eu am renuntat pt ca nu mai puteam sa o consum
giurgiu gheorghe: sigur , stiu ca am trecut si eu prin asemenea momente
Barbulescu Daniela: acum am inceput sa o consum din nou si deocamdata e ok
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: te deranjeaza daca acesta discutie va fi postata pe unul din blogurile mele
giurgiu gheorghe: pentru ca au si altii de invatat din acesta sfaturi
Barbulescu Daniela: a nu in nici un caz
Barbulescu Daniela: e mai usor sa vb cu dvoastra aici pe mess
Barbulescu Daniela: si eu oricum imi dau cu parerea si pe site
Barbulescu Daniela: apropo, am reusit sa ma loghez si pe site-ul ala cu deniplant.ro
giurgiu gheorghe: nu e vorba de blodul cu corespondentauc
giurgiu gheorghe: eu acolo postez corespondenta
Barbulescu Daniela: aveam o pb acasa din cauza retelei wireless
giurgiu gheorghe: da se poate
Barbulescu Daniela: e in regula
Barbulescu Daniela: nu ma deranjeaza
giurgiu gheorghe: foarte bine
Barbulescu Daniela: si acum mai am o intrebare
giurgiu gheorghe: da
Barbulescu Daniela: vineri mai sunteti la birou?
giurgiu gheorghe: da de la ora 14 la ora 16,30
Barbulescu Daniela: pot sa vin si eu pe la ora 14-14.30?
giurgiu gheorghe: da
Barbulescu Daniela: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Barbulescu Daniela: nu mai e nevoie sa sun, nu?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: v-am trecut in agenda
Barbulescu Daniela: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Barbulescu Daniela: si o zi placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic