luni, 10 decembrie 2018

în legătură cu ceaiul pentru psoriazis, plata făcându se din Italia.


Bună ziua. 
Am vorbit acum două zile cu dumneavoastră în legătură cu ceaiul pentru psoriazis, plata făcându se din Italia.
Adresa este: Piatra Neamț, jud. Neamț, strada ? cod poștal: 610239.  
Numele meu este .?....
Adresa este în România, însă veți primi banii din Italia de pe numele ....... 
Aștept email cu nr ul de cont și aș mai avea rugămintea să mi transmiteți și suma exactă în euro pentru două luni de ceai.
Dacă aveți vreo nelămurire, nr ul meu este 074............
 Mulțumesc anticipat, o zi bună! 


Buna ziua
Ceaiul pentru 30 de zile  costa 45 euro, deci pentru 60 zile costa 90 euro
Mi-ati spus sa va trimit ceaiurile in romania dar pe ce nume 

GIURGIU GHEORGHE
City: VOLUNTARI,
Country: ROMANIA
cont in euro
GIURGIU GHEORGHE
RO72BREL0001090361360200
LIBRA INTERNET BANK
Afișează textul citat


Bună seara. 
Am trimis banii, cei 90 de euro pentru 60 de zile de ceai. Banii au fost trimiși de către ........
Numele pe care trebuie trimis ceaiul este .......adresa o găsiți în email ul anterior. 
Mulțumesc! 
Afișează textul citat


Buna ziua
Astazi a plecat pachetul de la noi cu posta romana la adresa data.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic