vineri, 5 ianuarie 2018

Psoriazis vulgar din 2006

Bună ziua. 
Domnule Giurgiu mă numesc  B.....D.....din Republica Moldova, am și eu această problemă de sănătate ce se agravează de la an la an,keratodermie palmoplantara de la nastere și psoriazis vulgar din 2006 , nu mai știu ce sa fac va rog sa mă ajutați aș dori să încerc și eu acest ceai minunat,în această perioadă alăptez copilul as putea administra ceaiul.Aștept răspunsul dumneavoastră.
Cu mult drag şi respect

B....D.....


Buna ziua,
Ceaiul Deniplant fiind o combinatie de plante medicinale, nu ar fi contraindicat pe timpul alaptarii.
Totusi, pentru evitarea oricaror suspiciuni, e bine sa incepeti tratamentul dupa terminarea ei.

Ne puteti contacta din nou atunci si vom stabili cum procedam pentru a intra in posesia ceaiului.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua


Multumesc, voi reveni.


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic