miercuri, 9 august 2017

Psoriasis aproape generalizat

Uite cum la 3 saptamani dupa folosirea ceaiului deniplant apar semne ca la anul sunt si eu in pantaloni scurti la mare!!

Evolutia ceaiului asupra mea!! Petele au inceput sa se faca de culoare roz iar pe zonele afectate parul a inceput sa creasca din nou..Scuamele cad sub forma unei matrete si numai sunt asa groase!!

Important in opinia mea pt.toti care sufera de un psoriasis aproape generalizat(cam pe tot corpul)

Eu in fiecare dimineata inainte sa beau din ceai ma spal pe dinti si pe limba foarte bine...Dupa care mananc pe stomacul gol 3 felii din lamaia fiarta.

Pliculetul seara cand prepar ceaiul il rup in momentul fierberii si las plantele sa fiarba cu lamaia..Dimineata feliile de lamaie au si plante pe ele...Asa le mananc fara sa le indulcesc cu nimic iar pe durata zilei beau ceaiul..Seara manac ultimele 3 felii de lamaie si asa repet in fiecare zi..Singura crema care o folosesc este una cosmetica cu Vitamina e cumparata dintr-un magazin cu produse naturiste care este super ieftina 11 ron!! dar banuiesc ca orice crema cu vitamina E e la fel de buna...Ma ajuta la elasticitatea pielii foarte mult deoarece in cazul meu vorbind unele plagi sunt cat genunchiul de mari...  ...Citind pe forum am observat ca foarte multe persoane se plang de gustul ciudat al ceaiului si de lamaie...Daca vreti sa scapati odata pt.totdeauna si cat mai repede eu va spun sa lasati la o parte tot si sa incercati cum incerc si eu...Si mie imi vine super greu sa mananc lamaia aia dimineata imbibata in plante pe stomacul gol dar efectul ceaiului este mult mai rapid...Nu tin regim de nimic...Beau cafea in fiecare zi,fumez si mananc de toate...Seara cate 2 beri la 330 ml...Dupa dus din nou astept vreo 3 ore si observ ca pielea devine din ce in ce mai alba sau rozalie...scuama foarte subtire cade singura sau care inca mai este in special la degetele picioarelor e foarte foarte subtire si pata incepe sa se starnga revenind si elasticitatea pielii...Ieri vorbind cu Domnul Georgiu la tel ai explicam evolutia raida in cazul meu(la mine e mai commplicat) 5 ani de zile de cand am aceasta boala am folosit creme pe baza de Cortizon(daivobet,dermovate,diprosalic.elocom,hidrocortizon,daivonex solutie capilara) iar pt.interior pastile de ciclosporina,metotrexatum injectabil cat si pe cale orala plus suspensii injectabile de diprophos care nu au facut decat sa imi agraveze boala..Iar acum cand ma vad ca imi trec petele si incep sa ma simt om din nou cu un ceai care nu este scump si efectele sunt miraculoase imi vine sa plang!!Am facut poze cu tel la inceputul tratamentului si acum problema se pune ca nu am cablul de date la mine si nu va pot arata poze cum arat acum dar am promis domnului Giurgiu cand ajung in tara am sa trec pe la fundatie si ai voi da pozele..momentan ma aflu imbarcat pe nava!! Eu zic sa incercati si modul meu celor care sufera de acesta boala si au plagi mai pe tot corpul si poate va reactiona la fel ca la mine!!

Va urez tuturor insanatosire rapida promit ca va voi tine la curent cu evolutia ceaiului in tratarea bolii si nu uitati: Speranta Moare Ultima

p.s Ceaiul il incearca si un coleg de al meu olandez cu acelasi mod de utilizare ca si mine si la el evolutia este mai rapida..Nu a folosit in 3 ani nici un fel de crema pe baza de cortizon...Sufera si el de Psoriasis Vulgaris!! Lamine din cauza cortizoidului evolutia esdte putin mai grea dar totusi nu ma asteptam in 3 saptamani sa arat asa bine..Mancati macar cate 2 fructe diferite pe zi..Banuiesc ca si asta este important


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic