joi, 3 august 2017

Dermatita atopica

Dermatita atopica zice bunul dermatolog la care am fost. Mi'a zis ca nu se trateaza si ca o sa am toata viata petele dezgustatoare pe piele.Mi'e rusine sa ies vara pe strada... cu greu mai ies la magazin cu bluza lunga. Nush ce sa mai fac   am si 16 ani vasta pe care o ai doar 1 in viata.Vara toti colegii amicii se duc la plaja eu stau in casa si ma gandesc oare de ce eu trebuia sa am asa ceva.Imi amintesc in cls a 8-a ca iesisem la fotbal cu niste colegi... si erau si niste fete care priveau ... eu stateam cu mainile la spate sa nu se vada ce am pe maini si deodata una vine spre mine ...si a vazut ce am pe maini. Ce putea sa faca decat sa fuga fiindu'i sila de mine.Cateodata ma gandesc de ce mai exist?
_________________
Buna ziua,
Exista o sansa
Incearca Deniplant
Nu ai nimic de pierdut
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

    
buna ziua
o sa incerc si deniplant
_________________

Am psoriazis de la 14 ani jumatate, generalizat pe tot corpul de la 19 ani (acum am 33 de ani). Cand eram la liceu nu stiam cum sa ascund mai bine psoriazisul, deja incepea sa iasa de sub pielea capului, sa am pe frunte pana aproape de sprancene, in mintea mea de copil (gandeam pe atunci exact ca tine acum) imi lasasem o pleata pana peste ochi de mai sa nu vad pe unde umblu etc. Cand deja s-a extins atat de mult ca nu mai avea rost sa ascund ca oricum se vedea "din prima" m-am pus de m-am tuns scurt, s-a aerisit pielea capului si de pe frunte mi-a disparut in timp de la sine.

Ce vroiam sa-ti spun e altceva, sa-ti dau raspuns la o intrebare nerostita dar care din cum scrii sunt convins ca ti-ai pus-o:

Daca esti istet, cu bun simt si dragut, or sa te placa fetele LA NEBUNIE. Cu psoriazis generalizat (daca te uiti la mine pe blog o sa vezi cum arat) am avut succes la femei cum altii "normali" n-au avut si la finalul facultatii una chiar m-a si cerut in casatorie (ea pe mine), asa de mult m-a vrut sa fiu al ei.

Sa nu-ti vezi psoriazisul ca pe un handicap. PSORIAZISUL NU ESTE UN HANDICAP decat daca il faci tu sa fie. Daca tu nu te simti pe tine handicapat de aceasta afectiune, nici ceilalti nu te vor vedea astfel. Tu transmiti atitudinea fata de tine si celorlalti. Daca tu ai incredere in tine, si ceilalti vor avea incredere in tine. Inclusiv fetele. Nu numai fetele. Dar mai ales fetele! Or sa faca fetele dragoste cu tine si or sa fie innebunite dupa tine si n-o sa le pese ca ai dermatita sau orice altceva. Fetele inteleg mai bine decat crezi si stiu sa iubeasca mai surprinzator decat tu, la varsta pe care o ai, crezi tu ca ele o pot face.

Daca tu te sperii de dermatita pe care o ai, le vei speria si pe ele. Poarta-te firesc (nu te ascunde), si se vor purta firesc cu tine. Sfatul meu e sa crezi in tine si sa nu-ti bati capul cu ce vor crede fetele de tine. Fii istet si se vor bate pentru tine. Nu glumesc! Daca eu la cum arat (cu 80% suprafata corpului afectata) iti spun ca nu numai ca am dus-o bine, ci am dus-o FOARTE bine cu dragostea, sunt convins ca tu vei fi un rege!


Incearca macar o luna sa vezi daca reactioneaza organismul tau la tratament.Nu ai nimic de pierdut!
Stiu prin ce treci, din pacate am trecut si eu prin asa ceva, dar datorita psoriazisului. Ac um pot imbraca si eu tricouri cu mineca scurta, dupa zeci de ani! Esti foarte tinar si te ajuta organismul sa invingi mai rapid boala. Fii optimist si ai incredere ca te vei vindeca. 


va multumesc foarte mult pentru sfaturi si tocmai de am inceput tratamentul... sa vad si rezultatele 
_________________
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic