sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Hidrosadenita -remedii naturale

De aproape un am am probleme cu o infectie a pielii.
La inceput imi apare un punct rosu, care se inflameaza, apoi se mareste se intareste si devine dureros chiar insuportabil. De fiecare data face puroi si pana nu desfac locul acolo nu cedeza durerea. Dupa ce iese puroiul mai cedeaza durerea , dar nu de tot.
Am fost la cativa doctori si unul mi-a spus ca ar fi furunculoza, iar alti doi doctori dupa ce au vazut cat puroi iese de acolo au zis ca este hidrosadenita.
Am vazut pe internet ca aveti un tratament naturist pentru aceasta boala si m-ar interesa sa imi spuneti in ce consta si cat costa.
Alina. V..........

Buna seara
Da, au fost mai multi bolnavi care fiind bolnavi de hidrosadenita si-au rezolvat problemele cu ajutorul remediilor naturale Deniplant
Ei au folosit urmatoarele:

1. Ceaiul IMUNIPLANT  750 ml ceai preparat conform unei proceduri speciale se va bea in mai multe prize, pe tot parcursul zilei, Pachetul de ceai Imuniplant contine 30 de doze zilnice.

2. Polenoderm 24 doze. Datorita compozitiei bogate in aminoacizi, minerale si vitamine naturale, produsul polenoderm ofera posibilitati diverse de a echilibra procesele care au loc la nivelul celulelor tegumentare si a vaselor limfatice consecutive unei infectii, declansand procesele de autovindecare ale organismului.

3. Bai balneologice cu plante
PH-ul apei utilizate in baza de tratament este de cca 7 si temperatura 34-35gr C in bazin, respectiv temperatura dorita in cada(cca 38gr.C).Plantele pentru bai, prin substantele active continute, au o actiune directa la nivelul tegumentelor sau mucoaselor, cu efecte antiseptice, antiinflamatoare, cicatrizante.

Pentru alte detalii ne puteti suna la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic