duminică, 21 decembrie 2014

1989 Anul caderii comunismului in Europa



1989 Anul caderii comunismului in Europa
Desi nu au trecut foarte multi ani de cand a disparut comunismul din europa, multi dintre noi, prinsi cu grijile zilnice, au si uitat ce au facut in anul 1989. 
Poate daca am fi avut ochii deschisi si urechile ciulite in eter, nu ne-ar mai fi surprins "Revolutia Romana" din decembrie 1989

Imi amintesc foarte bine ca in acel an, tatal meu imi spunea de fiecare data cand ma intalnea sa ma pregatesc pentru ce va urma,
ca zilele lui Ceausescu erau numarate.
Atunci nu l-am crezut si mult timp dupa aceea m-am tot intrebat de unde a stiut el ca va pica Ceausescu in acel an.

Abia acum, facand o rememorare a evenimentelor din acel an, am realizat ca el asculta postul de radio Europa libera si stia ce se intampla.

Mai jos gasiti evenimentele in ordinea cronologica: 



















http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+IM-PRESS+20091030FCS63488+0+DOC+XML+V0//RO

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic