duminică, 24 iulie 2011

Am fost diagnosticat de 3 ani cu psoriazis

Am fost diagnosticat de 3 ani cu psoriazis prima data mi au zis ca am pitiriazis iar in urma unor tratamente care nu au dat rezultata decat foarte putin si analize au zis ca este psoriazis si afland de la un prieten de siteul d-voastra as dori sa incerc si eu ceaiul deniplant,va rog daca se poate sa mi trimiteti pe urmatoarea adresa birtan nicolae str cimpului nr 2 corabia-olt,va informez ca petele sau intins aproape pe tot pieptul,stomac si picioare iar de cateva zile si pe spate,daca se poate as dori sa stiu si ce pret are o cutie de ceai si sa mi trimiteti un email si comanda ramane o cutie de ceai,va multumesc

Buna ziua
Plantele Deniplant costa 150 Ron pentru 30 de zile
Ceaiul se poate obtine numai de la bucuresti pe data de 22.07.11
Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic