duminică, 24 iulie 2011

Am aflat despre dvs.de la un prieten care s-a tratat de psoriazis si am ramas foarte uimit de rezultat

buna seara, d-l Giurgiu.Am aflat despre dvs.de la un prieten care s-a tratat de psoriazis si am ramas foarte uimit de rezultat.Sunt un fan al terapiior naturiste si cred sincer ca in natura exista cate o planta pentru fiecare afectiune.Am 49 ani si 115 kg si as vrea sa va intreb daca nu aveti ceva retete naturiste pentru slabit.Din cauza greutatii ma supara si o hernie de disc L4+L5.Am probleme si cu hemoroizi care imi creaza disconfort.Sotia mea are hepatita C si ia interferon de 3 luni.Pentru aceste probleme aveti vreun remediu verificat? Va multumesc anticipat.


Buna ziua
Imi pare rau, insa noi avem numai plante pentru psoriazis. Eu am fost bolnav de asa ceva si m-am vindecat cu aceste plante
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic