joi, 3 februarie 2011

dermatita seboreica.

Buna ziua.

Am aflat intamplator despre ceaiul dvs. cautand remedii la afectiunea pe care o am eu: dermatita seboreica.
Si, sincer sa fiu, am ramas impresionat privind comentariile.
De ani de zile ma lupt cu aceasta afectiune. Pe termen scurt, am reusit ameliorari, insa revine si revine...
Multi bani cheltuiti pe sampoane si creme scumpe, care in timp nu mai au efect.
Cred ca sunteti familiarizat cu simptomele: piele inrosita in jurul nasului, unde uneori se formeaza si o crusta in jurul narilor; piele inrosita pe unele zone la obraji; coji in zona sprancenelor; coji pe scalp foarte rezistente; am scapat o vreme de aceste coji cu ajutorul unui sampon de la Vichy, scump, dar acum nu isi mai face efectul; acum am constatat ca pe scalp mi-au aparut si niste bubite.
Intrebarea mea este simpla: ma poate ajuta ceaiul dvs. sa scap de aceasta afectiune pacatoasa?
Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsul dvs. Sper sa fie pozitiv, deoarece am obosit sa ma tot lupt...

Buna ziua
Au fost persoane la care a ajutat,(85%) insa au fost si persoane la care nu
Pana nu incercati nu aveti de unde sti cum va raspunde organismul dumneavoastra
Dupa o luna de zile daca nu sunteti multumit puteti primi banii inapoi.
Mai mult de atat nu putem face.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic