sâmbătă, 26 februarie 2011

Ceaiul Deniplant nu poate face rau.

Bine atunci o sa beau 4 luni pt ca am cumparat deja ceaiul .Spuneti ca nu imi recomandati sa continui in cazul in care nu se vad semne dupa 2 luni dar dupa cate am citit sunt pacienti la care rezultatele au aparut dupa mai multe luni la unii chiar dupa 6 luni altii am citit beau ani de zile doar pt ca oprea evolutia .La mine acum aparent pare oprit poate totusi o sa fie ok pana la urma daca nu nu .
Daca ceaiul nu contine nimic ce mi-ar face rau de ce sa nu incerc 4 luni daca tot am ceaiul?


Ceaiul Deniplant nu poate face rau. Poate fi consumat si de o persoana sanatoasa si de o persoana bolnava
au fost pacienti care au vazut o imbunatatire chiar din primele saptamani, dar au fost si altii care au vazut primele semne dupa cateva luni.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic