joi, 22 iulie 2010

Deniplant pentru Norvegia

Buna ziua!
Multumesc. Eu am sunat la banca mea de aici si mi-au spus ca nu au asa ceva. Acum vad pe site-ul norvegian ca districtul in care traiesc eu nu are western union. Se pot face plati direct din card, asta e ceea ce voi incerca eu sa fac dar ma voi interesa intai cat de sigure sunt tranzactiile.
Multumesc si pentru linkurile de mai jos, am sa comand 2 plicuri pentru 2 luni. Va rog sa-mi spuneti cui sa trimit banii si ce date aveti nevoie pentru a-mi putea trimite plicurile aici.
AS vrea sa va mai intreb cat timp mai trebuie folosit ceaiul dupa ce se curata pielea ? Spuneti ca cojile trebuiesc lasate sa cada singure. Vor cadea singure si din cap? ma gandesc ca sunt tinute de firele de par...sau ma insel ?

Cu respect,
Andreea

Buna ziua
Ceaiul Deniplant e bea pana dispar absolut toate leziunile de pe corp(fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar)
In acel moment se va intrerupe treptat administrarea ceaiului, o zi da una nu timp de 2 luni. Daca in acesta perioada nu mai apare nici un semn se poate face pauze mai mari de pana la 4-5 zile timp de o luna.
Daca totul este ok se poate intrerupe definitiv ceaiul

Cojile de pe cap vor scadea din grosime si se vor transforma intr-o matreata mai mare care va cadea foarte usor la spalare.
Este bine sa faceti dus zilnic, insa sa nu fortati caderea lor

Plantele pentru o luna costa 150 lei(35 euro)+ 15 euro taxele postale pentru un colet pana la 1 kg
Pentru 2 luni trebuie sa trimiteti 85 euro

Banii se trimit pe adresa:
GIURGIU GHEORGHE
Str. STEFAN CEL MARE NR 6 Oras: VOLUNTARI, jud. ILFOV, ROMANIA, cod:077191
detalii la : http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-strainatate.htm

Dupa ce ati trimis banii, trebuie sa ne trimiteti un email pe adresa: giurgiu@deniplant.ro cu urmatoarele date:
Codul Western Union (10 cifre) de expediere a banilor;
Numele persoanei care a expediat banii;
Localitatea si tara de unde au fost trimisi banii;
Suma trimisa;
Adresa postala unde doriti sa primiti pachetul cu ceaiul deniplant
Coletul cu plante va pleca de la noi maxim a doua sau a treia zi dupa ce primim banii

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic