luni, 12 iulie 2010

Copilul meu cu varsta de 10 ani a fost diagnosticat anul acesta cu psoriazis.

Copilul meu cu varsta de 10 ani a fost diagnosticat anul acesta cu psoriazis.
Are niste eruptii cutanate doar la coate. Am facut tratament la spital in luna
mai 2010 si acum apar din nou aceste eruptii. Am citit despre ceaiurile
deniplant si as vrea sa il procur din farmacia Diana din Iasi deoarece e mai
aproape de locul de trai, adica de Chisinau. Spuneti-mi, va rog, care ceai anume
trebuie sa il procur si de cate cutii am nevoie? Trebuie sa mai consult un
dermatolog? Asteptam raspuns

Buna ziua
ceaiul Deniplant se gaseste numai la Bucuresti la biroul deniplant sau la farmacia DIANA din Bucuresti
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
La Iasi nu exista.
Puteti cumpara ceaiul Deniplant kids .
Durata tratamentului variaza in fucntie de cum va raspun de organismul.
Au fost cazuri care au folosit 4-6 luni, dar sunt altii de peste 2 ani in tratament
Daca i-a fost pus diagnosticul psoriazis nu mai este nevoie de alt consult

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic