miercuri, 27 august 2008

eu am baut ceaiul deniplant de 2 saptamani pana acuma

Show Recent Messages (F3)

catalin ciprian appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to catalin ciprian's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

catalin ciprian: imi puteti spune ce rezultat au obtinut pacientii cu doze dublate va rog ?? multumesc.
giurgiu gheorghe: la unii a mers mai bine la altii la fel
giurgiu gheorghe: nu pot spune un procent
catalin ciprian: multumesc.
giurgiu gheorghe: pentru ca nu am facut un studiu atent
catalin ciprian: eu crede ca poate ar merge ai bine si de asta vam intrebat
giurgiu gheorghe: fiecare organism raspunde in felulsau
giurgiu gheorghe: pana nu incerci nu vezi
catalin ciprian: eu am baut ceaiul de 2 saptamani pana acuma
catalin ciprian: si mi se pare ca e la un stagiu de stagnare
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv
catalin ciprian: nici mai rau nici mai bine
catalin ciprian: fara creme nu cred ca nu rezistam pana acuma asa fara sa se faca mai rau
giurgiu gheorghe: sunt convins
catalin ciprian: mai stau inca doua saptamani sa mai vad ce se mai intampla
catalin ciprian: dupa care am sami iau vrea 4 cutii
giurgiu gheorghe: foarte bine
catalin ciprian: ca acum miam luat doar 2 ca sa vad ce efect are
giurgiu gheorghe: da dupa ce se vede clar ca merge poti lua pe o perioada mai mare
catalin ciprian: aha
catalin ciprian: de asta am zis sa mai stau inca 2 saptamani sa vad ce se mai intampla si dupa aia sa iau mai multe.
giurgiu gheorghe: sigur
catalin ciprian: multumesc pt informatie si pt tot.
giurgiu gheorghe: cu placere
catalin ciprian: va mai tin la curent cand mai intru pe messenger.
giurgiu gheorghe: sigur, poti scrie si pe forum
catalin ciprian: am sa ma inregistrez acuma imediat daca pot
giurgiu gheorghe: foarte bine
catalin ciprian: pa la revedere!!!
catalin ciprian: mai vb
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic