sâmbătă, 2 august 2008

Am inceput ieri sa beau ceaiul

Show Recent Messages (F3)

Cami Munteanu: buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna ziua
Cami Munteanu: va multumesc pentru ceaiuri
giurgiu gheorghe: cu placere, sper sa va ajute
Cami Munteanu: am inceput de ieri sa beau.
giurgiu gheorghe: foarte bine
Cami Munteanu: cum imi dau seama ca da roade?
giurgiu gheorghe: pai daca nu mai folositi unguente si nu patiti ce pateati anterior inseamna ca merge
giurgiu gheorghe: cojitele sa se subtie si sa cada mai usor
Cami Munteanu: acum folosesc un unguent cu antibitice pentru acnee,credeti ca ar trebui sa-l intrerup?
giurgiu gheorghe: eu nu cred nimic ca nu sunt medic
giurgiu gheorghe: puteti incerca
Cami Munteanu: oricum nu am folosit nici un medicament pentru psoriasis
giurgiu gheorghe: e foarte bine
Cami Munteanu: oricum va multumesc mult si sunt sigura ca ceaiurile ma vor ajuta
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
Cami Munteanu: doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic