marți, 8 mai 2007

RADIO DORALIN pe net sau pe radio frecventa 104.4

Show Recent Messages (F3)

bobocu 20xx: ATENTIE:In curand veti putera reauzi radio doralin, online pe net sau pe radio pe frecventa 104.4 incepand din data de 14.05.2007
giurgiu gheorghe: al cui este acest post
bobocu 20xx: al meu
giurgiu gheorghe: ne cunoastem?
bobocu 20xx: hm
bobocu 20xx: nu stiu
bobocu 20xx: am id de l fratemio
giurgiu gheorghe: atunci de unde ai ID ul meu
giurgiu gheorghe: cine este fratele
bobocu 20xx: poi o vorbit in leg u tratamentu pt psoriazis
giurgiu gheorghe: da inseamna ca stii cine sunt
bobocu 20xx: eu nu
bobocu 20xx: fratele poate
bobocu 20xx: k e langa mine
giurgiu gheorghe: atunci poti gasi la www.giurgiugheorghe.ro toate detaliile despre mine si activitatea mea
bobocu 20xx: aha ok
bobocu 20xx: ms
bobocu 20xx: www.tvb.ro
bobocu 20xx: siteul meu
giurgiu gheorghe: daca dosesti sa discuti pe postul tau despre acest subiect, cu cea mai mare placere
giurgiu gheorghe: il voi vizita
bobocu 20xx: poi ce sa discutr k nu a,m cu cine numa daca ma suna la tel
bobocu 20xx: eu am sa zic
bobocu 20xx: despre site si tratament
giurgiu gheorghe: intre 2 si 4% din populatia are acesta boala
giurgiu gheorghe: daca vor afla te for cauta
bobocu 20xx: mai scrie odta k nu am vazut
giurgiu gheorghe: pune in discutie acest subiect si vei vedea reactia
bobocu 20xx: ok am sa pun
bobocu 20xx: k tocmai sapt asta imi voi face programu
giurgiu gheorghe: de unde transmiti
bobocu 20xx: din arad
giurgiu gheorghe: da , cred ca am pacienti si de acolo
bobocu 20xx: ok
giurgiu gheorghe: daca vrei pot pune si pe forumul nostrui acesta informatie si poate te vor cauta ei
bobocu 20xx: cum vrei
giurgiu gheorghe: voi pune in seara acesta
bobocu 20xx: data trecuta am avut peste 1000 de ascultatori
giurgiu gheorghe: foarte bine
bobocu 20xx: dar mi sa defectat o statie si nu am mai putut emite unde
bobocu 20xx: doar pe net o mers
giurgiu gheorghe: ok
bobocu 20xx: dar de joi il punem in proba
giurgiu gheorghe: bine sa-mi dai un mesaj cand incepi
bobocu 20xx: noi avem si postu tv speranta
bobocu 20xx: acuma e in probe
bobocu 20xx: doar radio merge
giurgiu gheorghe: foarte bine , noi avem fundatia medicala Speranta
giurgiu gheorghe: si mai este si un slogan, speranta nici o data nu te abandoneaza, de fiecare data tu esti acela care renunti la ea
giurgiu gheorghe: eu am un blog unde pun corespondenta Deniplant si corespondenta pe mes
giurgiu gheorghe: te deranjeaza daca pun si aceasta discutie
bobocu 20xx: la noi pstul spernta tv e dat unui patron pocait k o vrut sa isi fac el postu spernat tv si lam facut noi primi si acuma la luat de la noi dar tot noi i facem emisiunile
bobocu 20xx: nu
bobocu 20xx: nu ma deranjeaza
giurgiu gheorghe: ok
bobocu 20xx: auzi o zis fratemio k fete din arad nu ai pacienti k asta moare de frica k ramane neinsurat
bobocu 20xx:
bobocu 20xx:
bobocu 20xx: i opsedat de asa ceva de cand io aparut petele
bobocu 20xx:
giurgiu gheorghe: dupa ce faci programul sa-mi spui si mie unde il gasesc
bobocu 20xx: ok
giurgiu gheorghe: daca va urma cu Deniplant s-ar putea sa se razgandeasca
giurgiu gheorghe: Eu din cauza psoriazisului m-am insurat la 32 ani
bobocu 20xx: pai are prietena si stie ca are psoriazis da i frica sa o ceara pt k poate il refuza
bobocu 20xx:
bobocu 20xx: e prost
giurgiu gheorghe: spune0i sa discute si acest aspect cu mie
bobocu 20xx: ok
bobocu 20xx: dar nu acuma seara k is eu
giurgiu gheorghe: vezi acest subiect poate fi inclus in programul vostru
giurgiu gheorghe: sun multi in suituatia lui
giurgiu gheorghe: si sunt convins ca ar dori sfaturi
bobocu 20xx: ok
bobocu 20xx: am sa scriu in program
bobocu 20xx: dar am sa fac o ora numai despre asta poate o sa bag programu seara de la 20-21
giurgiu gheorghe: Poti pune o tema tratamente naturiste
bobocu 20xx: cand o sa asculte lumea radioul
giurgiu gheorghe: nu numai pt psoriazis
bobocu 20xx: si dimineatza la 6 in reluare
giurgiu gheorghe: sau ce plante medicinale poate folosi omul in acesta perioada
bobocu 20xx: pa iam sa ma documentez de la tine de pe site
giurgiu gheorghe: fiica mea ara un fel de calendar al plantelor pe saptamani
giurgiu gheorghe: a colaborat si la niste ziare pe acesta tema
giurgiu gheorghe: eu le voi spune forumistilor ca se va discuta la acea ora sa participe si ei in direct daca se poate
bobocu 20xx: da sigur cum sa nu
bobocu 20xx: pa iha ik intru si eu pe siteul tau sa il trec pe fratemio pe forum
bobocu 20xx: ma izil odata plz
giurgiu gheorghe: adresa www.deniplant.ro/forum
giurgiu gheorghe: sau www.psoriazis-deniplant.myforum.ro
bobocu 20xx: ok
bobocu 20xx: ms
bobocu 20xx: hai k intru
giurgiu gheorghe: bine te las sa lecturezi in voie
bobocu 20xx: ok
giurgiu gheorghe: o seara buna si mai vorbim
bobocu 20xx: ok ms la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic