vineri, 25 mai 2007

Corespondenta pe messenger

Show Recent Messages (F3)

Corina Nuta: Buna seara Domnule Giurgiu! sunt Corina Nuta
giurgiu gheorghe: buna seara
Corina Nuta: tocmai a venit astazi cineva dupa ceai
giurgiu gheorghe: da am verificat
giurgiu gheorghe: pe forumul vechi nu aveti nici un mesaj, in schimb pe cel nou am vazut mesajele postate
Corina Nuta: este vreo problema
giurgiu gheorghe: nu
Corina Nuta: eu cred c-am sa postez pe cel nou mereu ca am probleme cu forumul vechi
giurgiu gheorghe: bine
Corina Nuta: vreau sa va intreb ceva in leg. cu ceaiul
giurgiu gheorghe: da
Corina Nuta: lamaia e destul de greu de suportat
Corina Nuta: se poate si fara?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: au fiost pacienti care au facut si fara
giurgiu gheorghe: la unii a mers la altii nu
giurgiu gheorghe: este varianta optima
Corina Nuta: am inteles! desi sincera sa fiu eu folosesc numai jumatate.
giurgiu gheorghe: fiecare face cum vrea
Corina Nuta: sigur ; e alagerea noastra: vad ca la mine a mers!
giurgiu gheorghe: cum am spus la unii da , la altii nu
Corina Nuta: daca organizati o intalnire cu pacientii doresc sa vin si eu
giurgiu gheorghe: eu nu organizez
giurgiu gheorghe: initiativa apartine tot unor pacienti
Corina Nuta: imi pare tare rau ca n-am facut poze sa le arat tuturor
Corina Nuta: sa stiti ca marele meu avantaj este ca n-am folosit nici-un unguent niciodata
giurgiu gheorghe: eu daca nu le aveam pe cele de la spitalul militat nu ma crede nimeni
giurgiu gheorghe: sigur
Corina Nuta: si de cand am luat ceaiul am suporata eroic toate cojile si mancarimile fara sa ma ating de piele
giurgiu gheorghe: acest lucru este recomandat
Corina Nuta: am respectat tot ce mi-ati spus
Corina Nuta: si s-a vazut!
giurgiu gheorghe: e bine
Corina Nuta: Dumnezeu sa va binecuvinteze cu sanatate mai departe si spor in ceea ce faceti!
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Corina Nuta: eu am mai trimis pacienti la dv
giurgiu gheorghe: cine doreste poate sa ma caute
Corina Nuta: ok! o seara buna!
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic