marți, 9 februarie 2021

Plantele si ingredientele alimentare pot influenta neurogeneza.

Intr-un interviu, Prof.  Rusty  Gage de la  la boratorul de genetica din  cadrul  Salk Institute for Biologice Studies din California spunea : 

Știm că neurogeneza crește funcția cognitivă și am vrut să găsim produse naturale în dieta noastră care să mărească și nașterea noilor neuroni în creierul adulților. Avem finanțare din partea brațului de cercetare al companiei Mars - Mars Edge Cocoa Flavanol Science Hub - pentru a studia chimia alimentelor și efectele alegerilor noastre de viață și comportamentul nostru asupra creierului nostru și pentru a analiza diferiți flavonoizi care pot avea un efect asupra neurogeneza. De asemenea, studiem efectele dietei asupra inflamației, care pare să blocheze sănătatea vasculară și neurogeneza. Vrem să stabilim dacă alimentele pe care le consumăm influențează procesele inflamatorii.

Am constatat că elementele specifice din anumite plante pe care le consumăm conțin flavone, care sunt molecule mici pe care plantele le folosesc pentru a-și proteja straturile celulare exterioare de excesul de lumină; pot avea efecte antiinflamatorii remarcabile asupra mamiferelor, inclusiv asupra oamenilor.

De când am lucrat cu plante și alimente, soția mea și cu mine ne-am modificat dieta. În general mâncăm mai puțin și alegem mai multe legume și pește decât carne roșie, alimente procesate și zahăr. Am fost întotdeauna un alergător, dar constatările noastre despre neurogeneză și exerciții fizice au continuat să-mi inspire cursele. Pe lângă alergările mele zilnice, facem și plimbări lungi și rămânem activi.

Detalii despre acest subiect gasiti pe site-ul laboratorului sau  la www.gage.salk.edu 



Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic