marți, 10 decembrie 2019

Radicalii liberi pot crea psoriazis

Domnu Giurgiu cu 5 ani în urmă am folosit un an și jumătate ceaiul Deniplant de la dumneavoastră la care a  avut efect , acum ia apărut din nou niște cojite la ceafă cu mâncărime la fel cum a avut înainte, ne-am gândit cu soțul ca e posibil din cauza stresului ?Acum fetita e în cl a 9 , e stresată cu învățatul, nu știm ce sa ne facem ,ce ne recomandați ceaiul sau crema de la Dumneavoastră ?Va mulțumesc și scuze dacă v-am deranjat!

Eu am mai comandat ceai de la dumneavoastră pe adresa mea și pentru o cunoștință care la fel ia nu mai are nimic la ora actuala , dar mă surprinde ca la copilul meu ia apărut după 5 ani , care e cauza ?Mulțumesc mult!


Buna seara, cum ati spus si dumneavoastra stresul poate fi una din cauze. In momentul stresului apar radicalii liberi care afecteaza baza genelor CARD14 care sunt raspunzatoare de aparitia psoriazisului. 
Singura posibilitate de a contracara acesti radicali liberi este ceaiul Deniplant. Cum ati vazut anterior a avut efect cand a baut acest ceai. Nu va recomand nici un fel de unguente pentru ca acestea mascheaza boala la suprafata pielii si la un moment dat explodeaza pe tot corpul.
Ca si data trecut ne puteti trimite banii prin posta sau banca si cand ii primim va trimitem ceaiul.


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic