miercuri, 27 iunie 2018

Miastenia gravis tratament naturist

Buna ziua, 
asa cum am discutat cand ne-am vazut luni pt polenoplasmin pt catelusa mea, va trasmit detalii despre starea mea de sanatate.
Am fost diagnosticata anul trecut, dupa 8 luni de investigatii cu Miastenia Gravis - forma oculara (vedere dubla ca mai apoi sa nu-mi puteam controla pleoapa, era mai mult cazuta)
Aceasta boala autoimuna este produsa de glanda Timus, iar ca analiza specifica sunt anticorpii acetilcolinici si antimusk
De cand am fost diagnosticata mi s-a dat un tratament cu Flantadin (cortizon turcesc) gramaj 90mg/zi, cu scadere treptata acum iau 15mg la doua zile si ma simt bine, nu mai am acele probleme cu vederea sau pleoapa cazuta, inafara de reactiile adverse ale cortizonului. (Cresterea in greutate, retentia de apa, vanatai, dureri stomac, articulare etc)
Doctorul spera ca boala sa intre in remisie, sa scoatem de tot cortizonul…dar mai am de asteptat si bineinteles de facut analiza periodic pt a tine sub observatie.
Am inteles ca aleasta "boala autoimuna" nu are leac deoarece nu se cunosc cauzele aparitiei ei. Cortizonul si miostinul/mestinon fiind sngurele medicamente care au actiune asupra ei.
Cam asta e…daca mai doriti vreo informatie, va stau la dispozitie.


Toate cele bune!

Buna ziua,
Cum am promis la ultima intalnire, va putem pune la dispozitie gratuit remediile naturale Deniplant pentru afectiunea de care suferiti miastenia gravis
Sa ne trimiteti o adresa unde sa va trimitem pachetul
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic