duminică, 3 decembrie 2017

Am un catel labrador care nu se mai ridica absolut deloc in picioare

Bună ziua. Am un cățel labrador în vârstă de 9 ani.De o perioada cam îl lăsau picioarele din spate. Intr-o zi când îl plimbam s-a împiedicat și cu greu l-am repus pe picioare.Apoi nu a mai avut nimic...dar se misca mai greu.Ieri dimineață l-am scos afară. Apoi a mâncat. Când m-am reîntors acasă nu se mai ridica deloc de jos.Da din coadă. Ridica capul. Dacă îl ating la pernuțele de la picioare tresare și mișcă picioarele.Dar...nu se mai ridica absolut deloc în picioare.
Am fost azi dimineață la medicul veterinar. A zis ca e posibil sa fi făcut un accident vascular.I-a dat un tratament .
Am citit despre dumneavoastră  și am încredere.
Ați putea sa îmi trimiteți o mica fixa sa încerc tratamentul cu polenoplasmin?
Eu iau salariul pe data de 12 și nu as vrea sa îl las pana atunci așa sa se chinuie.Vă rog dacă mă puteți ajuta, urmând ca după data de 12 sa comand pentru o per mai îndelungată?
Cățelul mănâncă. Nu are diaree.Nu are febra.

Aștept răspunsul dumnevoastră.

Doamne ajută!

Galați 


Buna seara,
Va rog sa imi trimiteti adresa unde sa va trimitem preparatul si maine va vom trimite 30 de doze, urmand ca dupa data de 12 sa ne trimiteti banii prin posta sau prin banca pe adresa

GIURGIU GHEORGHE
OFICIUL POSTAL PIPERA , JUD. ILFOV, COD 077191 sau la
BANCA Libra bank


Cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic