vineri, 29 septembrie 2017

Ceaiul Deniplant a fost testat cu rezultate bune si intr-o clinica din Germania (neuekirchen).

Domnule Giurgiu
Sint Romäncä dar locuiesc de multi timp in Germania.Am citit articolul dvstr.dar n-am inteles mult dintra cela. Este acestes un ceai de bäut? Si cum pot sä-l cumpär de la farmacia dvstr. As veni si pe locul undd stati dvstr.in Bucuresti sä le cumpär.Mie mie teamä numai cä  nu ar fii ceva serios?
Eu am de 3ani psoriazus pustular din fericire pinä acum numai la un picior.Sint la virsta de 61ani si foarte multe alergien. Pe limba Englezä se numesc alergiile mele: MCS


Buna ziua
Remediile naturale Deniplant, sunt distribuite in exclusivitate pe internet, prin posta romana.
Pentru a le obine, este necesar sa ne trimiteti banii prin western union sau money gram si cand ii primim va expediem preparatele cu posta romana, suportand noi taxele postale daca trimitem in romania sau daca trimitem in Germania taxele sunt 15 euro.
Ceaiul Deniplant pentru 30 de zile( 30 de pliculete) costa 200 lei ( 45 euro) iar Polenoderm 30 capsule costa tot 200 lei (45 euro)

Cat despre seriozitatea noastra va sugerez sa cititi pe forum si pe blog ce au scris cei care foloseec remediile noastre. Ceaiul Deniplant a fost testat cu rezultate bune si intr-o clinica din Germania (neuekirchen).

cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic