joi, 5 mai 2016

am psoriazis de 3 ani.

Buna ziua! 

Ma numesc Tudorache Constanta si am psoriazis de 3 ani.
Prima data mi-a aparut pe piciorul stang, am folosit diferite unguente,dar dispareau temporar dupa care apareau din nou.Dupa un an mi-a aparut si pe piciorul drept, dar de intindere mai mica decat pe celalalt picior.
In decembrie 2005 am inceput tratamentul cu ceaiul deniplant de la D-nul Gheorghe Giurgiu. Dupa o jumatate de an eczema de pe piciorul drept mi-a disparut, in timp cea de pe piciorul stang merge mai greu spre vindecare (probabil este mai veche sau problemele personale de liniste nu sunt tocmai linistite si contribuie la stagnarea vindecarii)
Oricum,eu consum in continuare acest ceai, sperand ca odata si odata sa isi faca efectul si sa dispara si eczema de pe piciorul stang (oricum ea a stagnat ca intindere).

Multzumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic