marți, 1 martie 2016

ceaiul deniplant in paralel cu uleiul de argan

Buna ziua,

Dupa ce am folosit ceaiul deniplant in paralel cu uleiul de argan mi-a aparut o leziune pe fata. Am psoriazis de 6 ani, dar niciodata nu am avut leziuni pe fata.

Consum ceaiul de 2 saptamani si nu vad nicio imbunatatire;

Astept un raspuns daca sa continui tratamentul cu ceaiul in paralel cu uleiul sau nu.

Multumesc,

Buna ziua
Cum v-am precizat la telefon, in general in prima luna se poate vedea daca organismul. raspunde pozitiv sau nu .
Daca nu sunteti multumita puteti veni la bucuresti la birou cu buletinul si chitanta , completam un proces verbal si va restituim banii.

Pentru a va da seama daca organismul a reactionat la ceai e bine sa nu mai folositi alte preparate. Astfel va dati seama daca sunt rezolvate deficientele interne care duc la aparitia psoriazisului.

Am discutat si cu alte persoane care au folosit ulei de argan insa in primele doua luni nu au folosit nimic. Au folosit numai cand a fost stric necesar si numai pe acele leziuni care deranjau.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,    
Multumesc pt infirmatii. O sa continui tratamentul cu ceaiul. O singura intreabare mai am. O sa plec din tara saptamana viitoare si am avion dimineata la ora 7 si din pacate nu ma lasa sa trec cu ceaiul. Ce sa fac in aceasta situatie? Beau ceaiul mai in cursul unei ore tot sau pot sa sar o zi? Ce se intampla daca o zi nu il consum?       
   Multumesc,   

Buna ziua
Nu este nici o problema daca intrerupeti o zi doua.

Daca doriti puteti sa luati ceaiul in bagajul de cala pentru ca acolo este voie

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna seara,
Folosesc ceaiul dvs de 1 an si usor usor incep sa scap de eczeme. Scoame nu mai am, cu exceptia unei zone pe picior. Problema mea este ca imi este din ce in ce mai greu sa beau ceaiul din cauza lamaii. As putea sa beau o zi da, una nu? sa pun mai putina lamaie? daca fac ceaiul pt 2 zile este ok de consumat?

Astept raspunsul dvs.

Va multumesc,

Buna ziua,
In general ceaiul deniplant se consuma zilnic atata timp cat pe piele mai exista un semn al psoriazisului.
Puteti face cum credeti de cuviinta , referitor la modalitatea de preparare si administrare si vedeti ce se intampla.
Daca cititi pe forumul nostru, veti gasi si parerea celor care au facut astfel de experiente.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic