luni, 27 iulie 2015

200 lei pentru ceaiurile deniplant pentru psoriazis.

Buna dimineata
Ma numesc Ana N...... si sunt din Bucuresti.
Ieri, 2 iulie 2015 v-am trimis prin posta 200 lei pentru ceaiurile deniplant pentru psoriazis.
Plata s-a facut de catre fiul meu .
Ceaiurile sunt pentru fetita noastra, M...... care are 8 ani si a fost anul acesta diagnosticata cu psoriazis (abdomen si cap), dupa ce am facut si biopsie pentru a avea certitudinea ca diagnosticul este corect. 
Avem rugamintea sa ne trimiteti ceaiurile dupa data de 10 iulie, deoarece urmatoarea saptamana vom fi plecati din Bucuresti. Adresa este,,,,,,,,

Daca ne puteti recomanda si un medic cu care colaborati sau care urmareste pacienti care se trateaza cu produsele deniplant, ne-ar fi de mare ajutor. Medicii alopati la care am fost pana acum mai mult ne-au incurcat decat sa ne ajute (leziunea era localizata la nivelul buricului timp de aprox.2 ani. De cand o tratam de psoriazis s-a extins pe tot abdomenul si chiar pe spate).
Multumim.
O zi buna


Buna ziua
Imi cer scuze pt intarzierea raspunsului.
Banii au ajuns la noi si luni 13.07 va pleca pachetul catre dumneavoastra.
Referitor la urmarirea fetitei de catre un medic, va rog sa mai aveti un pic de rabdare, acum am deschis un centru de remedii naturale la Breaza(www.biobreaza.ro) si urmeaza sa stabilim cum va fi cu medicii cu care colaboram.
Pana atunci va sugerez sa nu ii dati cu unguente .
Cu stima

Gheorghe Giurgiu



Buna dimineata
Am primit ieri, 14 iulie coletul. 
Multumim
Ana......
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic