miercuri, 17 iunie 2015

Fiul meu are psoriazis de cand era mic,

Buna ziua! Fiul meu are psoriazis de cand era mic, 4-5ani.si o prietena mi-a oferit o brosura despre ceaiul dvs. Fiul meu acum are 20 de ani. Cand era mic avea pe spate o pata cat o unghie si un medic dermatolog ne-a spus ca are psoriazis. Dumnealui ne-a recomandat tratament cu unguente pe baza de cortizon si raze UV. Nu am facut nici unul dintre tratamentele acestea  pentru ca m-am temut insa l-am uns cu o crema pe baza de petrol de la o firma naturista;ce-i drept a disparut de pe spate insa i-au aparut in scoala primara pe cap;nu am mai putut sa-l ung cu crema  din cauza parului. Acum cam 1/2 an a disparut de pe cap insa i-a aparut pe maini la inchietura degetelor. Foloseste din nou crema cu petrol si merge bine. Insa am dat de dvs.
    Va rog frumos, spuneti-mi, cat costa ceaiul Deniplant pentru tratament de o luna?

 Buna  ziua
Plantele pentru 30 de zile costa 200 lei.
Au fost pacienți care au folosit 4-6 luni,altii chiar 1an.
Detalii găsiți pe www.deniplant.ro
Cu stima
Gheorghe Giurgiu




Multumesc frumos! Care e procedura pentru ca sa intru in posesia plantelor pentru o luna?



Buna seara
Detalii găsiți la
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm


Multumesc! Noi primim salariul pe 3 mai, cam pe 4-5 vom putea depune banii, sper sa aveti plantele pe stoc la acea data. Va voi mai contacta. O seara placuta in continuare.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic