miercuri, 20 mai 2015

contravaloarea ceaiului de psoriazis pentru 3 luni.

Buna ziua,

Ma numesc B..... D........, locuiesc in loc. Navodari, str......................., jud. Constanta, cod 905700.
Azi am trimis prin mandat postal, catre dumneavoastra suma de 600 lei, reprezentand contravaloarea ceaiului de psoriazis pentru 3 luni.
Am discutat cu dumneavoastra la telefon si  mi-ati spus ca puteti face livrarea si prin Fan Curier. Am rugamintea ca livrarea sa se faca prin Fan Curier si eu voi plati taxa de transport.
In cazul in care aveti nelamuriri va rog sa ma contactati, fie prin e-mail sau la telefon 07..........

Multumesc!
 
 
Buna ziua
Banii au ajuns la noi si am trimis pachetul cu Fan curier, asa cum ati dorit.
 
Cu stima
 
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic