sâmbătă, 18 aprilie 2015

diagnosticat cu parapsoriazis

Buna ziua ,am citit pe internet despre ceaiurile dumneavastra si as vrea sa va cer parerea in cazul copilului meu(19 ani),diagnosticat cu parapsoriazis daca poate sa foloseasca ceaiurile?  Timp de 10 ani,copilul a fost diagnosticat du dermatita atopica....la insistentele mele acum un an i s-a luat o monstra de piele in urma rezultatului i s-a pus diagnosticul de parapsoriazis.Are pielea foarte uscata mai ales pe spate ,scalp,prurit pe spate si piept,pielea de pe spate si umeri s-a ingrosat,iar cand transpira se scarpina foarte tare si face eczeme....dupa care pielea incepe sa se descuameze.Acum o saptamana l-am dus sa faca cateva sedinte de fototerapie iar doamna doctor dermatolog (nu acelasi medic)a examinat semnele de pe corp,s-a uitat si pe rezultatul in urma caruia a fost diagnosticat cu parapsoriazis si mi-a spus ca nu crede ca ar fi parapsoriazis ci dermatita atopica cronica. Nu stiu ce sa mai cred , va cer ajutorul si as vrea sa-mi spune-ti mai exact unde ar putea merge in statiuni balneo care sunt bune in aceasta problema a pielii,cate zile ar trebui sa stea ptr. ca am citit ca si acolo poate folosi ceaiul,va multumesc si astept un raspuns,o zi buna va doresc.


Buna ziua
Da, poate folosi deniplant pentru ca acesta acționează si la dermatite si la psoriazis sau parapsoriazis
Deniplant il obțineți de la noi si puteti merge la sovata
Detalii pe www.deniplant.ro
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic