miercuri, 27 iunie 2012

produs pentru psoriazis

Mă interesează in mod deosebit acest produs pentru psoriazis ! Pentru început asi dori sa cumpar doua cutii ( pachete ) Am înțeles ca pot plăti prin Western Union ! Am nevoie de numele persoanei si orașul ! Nr de tel îl am deja ! Adresa mea : C..... O....... 8 Rue Nicolet 75018-Paris. France Tel oo3..... Cu deosebita stima O.... C... Envoyé de mon iPhone ....................................................................................................................... Buna ziua In mod normal cei care au folosit Deniplant , prima data au comandat 1 cutie pt 30 de zile. Dupa prima luna de folosire daca nu era multumit putea veni la birou si in urma completarii unui proces verbal putea primi banii inapoi. (vezi GARANTIA DENIPLANT) Daca veti comanda pt 2 luni pu mai puteti beneficia de aceasta facilitate. Banii se pot trimite pe GIURGIU GHEORGHE ORAS VOLUNTARI JUD ILFOV ROMANIA Plantele pt o luna costa 35 euro si serviciul postal 15 euro , total 50 euro Pt doua luni 35X2 +15 euro =85 euro Dupa ce trimiteti banii imi dati un SMS sau un email cu NUMELE persoanei care a expediat banii SUMA trimisa Din ce tara. CODUL de ridicarea a banilor Adresa unde sa trimitem noi plantele Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic