miercuri, 7 martie 2012

sufera de psoziaris

Buna seara, ma numesc R....A... momentan traiesc in Malta.Motivul pentru care va scriu este urmatorul: prietenul meu cu care traiesc de 2 ani sufera de psoziaris, aceste pete avandule numai pe picioare , le are de 3 ani de zile , el mi-a spus ca i-au aparut din cauza stresului , a incercat foarte multe metode dar in zadar.Intr-o zii am cautat pe internet leacuri si unguente pt aceasta boala astfel am dat de site-ul respectiv . Am cautat la Cluj dar nu am gasit. Se poate comanda cumva de la bucuresti si sa ne vina colet la Malta??? Va rog din suflet daca se poate sa ne ajutati , platim tot ce este necesar doar sa ajunga la noi ceaiul respectiv. Dupa ce am citit de pe site am o incredere in acest ceai si chiar imi doresc mult sa incerce. Astept un raspuns. Va multumesc .

Buna ziua
Pentru a primi ceaiul in Malta este necesar sa ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim expediem plantele
Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro si serviciul postal 15 euro total 50 de euro
Adresa unde trimiteti banii este
GIURGIU GHEORGHE
Oras VOLUNTARI
Jud ILFOV
cod 077191
tel 0744827881
Dupa ce puneti banii imi trimiteti un email cu urmatoarele date
Numele celui care a expediat banii
suma trimisa
tara din care au fost trimisi
codul de ridicare a banilor
Adresa unde trebuie sa trimitem noi plantele
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic