duminică, 23 octombrie 2011

cum pot comanda deniplant?

SIMONA FRUMI: buna ziua.
SIMONA FRUMI: cum pot comanda deniplant?
giurgiu gheorghe: buna seara
SIMONA FRUMI: buna seara
SIMONA FRUMI: ma scuzati k va deranjez
giurgiu gheorghe: pe data de 11.11.11 puteti veni la biroul deniplant di bucuresti si cumpara ceaiul
SIMONA FRUMI: as dori mai multe info despre deniplant si unde il pot gasi
SIMONA FRUMI: nu sant din bucuresti
giurgiu gheorghe: numai la biroul din bucuresti
SIMONA FRUMI: nu exista alta modalitate?
giurgiu gheorghe: o data la 4 saptamani eu vin si distribui acest ceai
giurgiu gheorghe: nu avem ata varianta
SIMONA FRUMI: nu se gaseste in farmacii?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: nu avem cantitati asa mari pt a trimite la farmacii
SIMONA FRUMI: am intrebat la un magazin naturist si a zis ca se poate face comanda
giurgiu gheorghe: nu cred
giurgiu gheorghe: pentru ca nu avem de unde sa le trimitem
giurgiu gheorghe: si nu are cine sa se ocupe de asa ceva
artenesimona: am inteles
artenesimona: as avea nevoie urgent de el pana la aceea data nu pot astepta plec din tara
artenesimona: nu puteti face o exceptie?
SIMONA FRUMI has signed back in. (23.10.2011 19:22)
giurgiu gheorghe: imi pare rau insa eu nu sunt in bucuresti
SIMONA FRUMI: am inteles dar nu se poate face o exceptie trimitandul prin posta sau alt serviciu de curierat suportan eu cheltuielile?
giurgiu gheorghe: nu are cine sa se ocupe
SIMONA FRUMI is typing...
SIMONA FRUMI: am inteles.ma scuzati de deranj,la revedere
giurgiu gheorghe: ok cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic