marți, 5 iunie 2007

Timisoara

Buna ziua,
>
> am citit pe net cate ceva despre dermatita seboreica si astfel am ajuns si
> pe site-ul d-voastra. Din cate am citit este destul de sigur ca am aceasta
> boala, avand toate simptomele descrise de multe alte persoane care au fost
> diagnosticate cu aceasta boala. Nu am fost la un control dermatologic, dar
> pielea capului se descuameaza foarte tare, neputand fi vorba despre
> matreata normala. La fel am eruptii si pe fata, mai exact pe frunte si si
> in jurul nasului. Am folosit diferite samponuri pe baza de sulf, care isi
> fac insa doar o perioada efectul dupa care imediat o doua zi dupa spalare
> sunt plina de coji pe pielea capului.
> Am citit ca aveti un ceai pentru aceasta boala si as fi interesata sa stiu
> cum as putea achiztiona acest ceai, cat timp trebuie sa-l beau, daca am
> anumite restrictii alimentare... banuiesc ca am aceleasi intrebari ca de
> altfel toata lumea care apeleaza la d-voastra.
>
> In speranta unui raspuns prompt din partea d-voastra,
> cu stima
> Lavinia G.



Buna ziua

Daca nu puteti sa ajungeti vinerea la bucuresti sa-l luati personal, ne
trimiteti banii (150lei)prin posta si in momentul primirii expediem
plantele cu modalitatea de preparare si administrare

adresa de corespondenta este
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA Casuta postala nr 1 Loc VOLUNTARI JUD ILFOV
tel021.2338973
0744827881
Durata tratamentului variaza la fiecare pacient in parte
Avand in vedere ca tratamentul este exclusiv intern , fara unguente si
fara regim alimentar, nu se poate face o estimare a duratei tratamentului

cu stima
Giurgiu


>

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic