duminică, 11 februarie 2007

Cristi

Stimate domnule Giurgiu,
 Ma numesc Cristi I. si locuiesc in Risnov, Brasov. Am o fetita de
 6 ani, Diana, care a fost diagnosticata la sfirsitul anului trecut cu
 Psoriasis. Din pacate boala evolueaza destul de agresiv, acum
 acoperindu-i tot corpul. Am folosit pe rind Elosalic, Elocom,
 Dermovate, UV, precum si uleiuri din plante. Saptamina trecuta am
 trimis-o pe fetita cu sotia in Egipt pentru o saptamina, dar nu am
 observat nici un semn de regresie a bolii. Din contra, parca soarele a
 ajutat boala sa progreseze.
 Ma intereseaza tratamentul cu Deniplant dar va rog sa-mi confirmati ca
 se poate aplica si pentru un copil de 6 ani. In caz afirmativ, va rog
 confirmati-mi adresa unde ar trebui sa fac plata pentru a primi
 Deniplant.
 Va multumesc pentru ajutor.
 Cu stima,
 Cristi I.

 ***************
Cristi
Au fost copii si mai mici de 3-4 ani care au beneficiat de ceaiul Deniplant
adresa de corespondenta este
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal 38 Casuta postala 164 bucuresti sector 2 cod 023573
Tratamentul pentru o luna costa acum 150 lei , varianta la pliculete zilnice
In momentul primirii banilor, expediem plantele cu modalitatea de
preparare si administrare
Pentru alte detalii 021.2338973 sau 0744827881
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic